Ik wil
Image default
Aanbiedingen

De verborgen anatomie van verkoop

web development bureau

Het aspect verkoop in het bedrijfsleven en in het leven blijft mensen interesseren. Het is duidelijk dat verkoop de basis van zaken is en niet alleen. We zijn allemaal bezig met verkoop, want zonder dit is ons leven altijd op de een of andere manier anders. We krijgen geen aandacht, we krijgen geen baan, liefde of een zetel in het parlement. Of deze ambities ethisch zijn of niet, doet er niet toe. Het is! Daarom zullen we dit onderwerp analyseren aan de hand van de botten; Laten we de verkoop eens nader bekijken. En laten we van ver beginnen. We zullen proberen te begrijpen wat het effect is?

Een effect is een actie, dat wil zeggen een verandering in de fysieke realiteit. Elke verandering in de fysieke realiteit is een effect.

Een ander ding is dat het effect indrukken (reacties bij mensen) kan creëren. In wezen creëren indrukken een mentaal record en laten ze een stempel achter op het protoplasma (GS).

Wat mensen een doel noemen, is dus een mentaal beeld dat een beschrijving bevat van het proces van het creëren van een effect, of met andere woorden, een beschrijving van het proces van het creëren van een bepaalde actie om een ​​indruk te wekken.

Om het begrijpelijker te maken, stelt u zich een handeling voor die plaatsvindt, maar geen indruk wekt. Dit is vergelijkbaar met het gedrag van een verlicht persoon, wiens actie (noch in woord noch in actie) bij anderen geen virus creëert. Filigraan, ik moet zeggen, gedrag. Mee eens. We kunnen zeggen: deze actie tijdens inactiviteit is een actie die geen enkele indruk heeft gewekt (noch op een plant, noch op een dier, noch op een persoon).

Het is niet zo dat bijzonder getalenteerde mensen zich zo gedragen, ze zeggen dat ze alleen doen dat ze geen effecten creëren. Niet. Ze onderscheiden alleen wanneer ze effecten creëren, in het besef dat de gecreëerde indruk (virus) een ethische handeling is. Je denkt niet dat niet slaan altijd ethisch is.

Daarnaast kan deze groep mensen (met capaciteiten) nog een heel belangrijk ding doen: hun eigen indrukken registreren. Daarom verschillen deze mensen van anderen: ze zijn zich bewust van hun indrukken. Bovendien moet in gedachten worden gehouden dat een persoon, zoals ze zeggen, niet kan leven zonder lucht, voedsel en indrukken. Robinson Crusoe was juist ongelukkig omdat hij geen indrukken kon ontvangen en creëren (er waren geen mensen). Wat was zijn vreugde toen vrijdag verscheen! En toch zijn indrukken een teken van iemands leven. Maar ze kunnen worden gerealiseerd en ervaren (dit zijn verschillende dingen). Dieren laten ook een stempel achter op protoplasma (maak indrukken).

Dieren creëren overigens ook acties die voor indrukken kunnen zorgen (en hoe!). Onthoud hoe we het leuk vinden om kittens of puppy’s te zien spelen. Bij mensen worden acties echter met opzet uitgevoerd – om indruk te maken. En als je een effect hebt gecreëerd, betekent dit dat je iemands aandacht hebt gevestigd op het materiële object dat je hebt gemaakt (gewijzigd). Dus de schoonheid bindt de aandacht van de hark met de kenmerken van haar gezicht. De mechanica is simpel: er wordt een virus gecreëerd in de geest van de minnaar (trace op protoplasma; GE). Nu stroomt alle aandacht van deze persoon daarheen (in het virus), en de schoonheid hoeft alleen maar aan zichzelf herinnerd te worden om op deze manier de “knop” (virus) van deze persoon aan te zetten. 

Deze hele helse machine kan als volgt worden geclassificeerd: “aandacht blijft steken”; gestopt met stromen in beide richtingen (van zichzelf naar het object en terug). Je kunt ook dit zeggen: “aandacht is ingekapseld”, “bevroren”.

Conclusie

Verkoop zijn methoden en technieken om de aandacht van de klant te binden aan de zogenaamde. de bewustzijnsvirussen die deze klanten in hun hoofd creëerden als gevolg van de indruk van het effect dat de fabrikant van het product en de verkoper creëerden.

Verkopen is niet alleen een fysieke (juridische) handeling waarbij iets wordt ingewisseld voor geld. Verkopen is iemands aandacht vestigen op een effect (actie) dat jij als verkoper en / of producent hebt gecreëerd. En zo’n verkoop is het effect, zelfs als het item niet legaal is verkocht, omdat de essentie van je actie hier was om te voorkomen dat de koper dit product zou kopen als het bijvoorbeeld niet van vrij hoge kwaliteit zou zijn. Uw actie heeft indruk gemaakt (trace op protoplasma)! Dit is een uitverkoop.

Leer niet verkopen, maar indruk maken!

https://www.webdeveloper.today/2020/

https://webdevelopmentapp.com/nl/